Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích – Bc. Marek Bačo
Bc. Marek Bačo
Bachelor's thesis
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
New Trends in marketing communication - viral marketing in interactive media
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je objasnění základních principů a aspektů virálního marketingu v digitálním prostředí. Práce by měla čtenářům umožnit pochopení tohoto nového trendu, který je stále více využíván v rámci moderní integrované marketingové komunikace. V této práci hledám odpovědi na konkrétní otázky vyplývající ze současného vývoje marketingové komunikace a zároveň uvádím příklady …moreAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to explain basic principles and all aspects of viral marketing in digital media. This paper should provide to all readers full understanding of this new trend, which is used by modern integrated marketing communication. In this work I am looking for concrete answers resulting from today’s evolution of marketing communication. This work also contains examples …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/g1fn6/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Iva Petrová
- Reader: Ing. Ondřej Pešek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAČO, Marek. \textit{Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/xu6xqp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Sociální sítě a role "word-of-mouth" marketingu v gastronomii
Iveta Slavíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internet Marketing
Martina Polková