Bc. Marie Uhrová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace konference Barcamp

Marketing communication of the Barcamp conference
Abstract:
Předmětem bakalářské práce "Marketingová komunikace konference Barcamp" bylo zhodnotit organizaci, a především marketingovou komunikaci konference Barcamp. Teoretická část se zabývá základními pojmy marketingové komunikace, jejími cíli a nástroji. Krátce je popsán také proces organizace eventu. Praktická část analyzuje postup organizace, současnou marketingovou komunikaci a výsledky provedeného dotazníkového …more
Abstract:
The subject of the bachelor thesis "Marketing communication of the Barcamp conference" was to evaluate the organization, and especially the marketing communication of the Barcamp conference. The theoretical part deals with the basic concepts of marketing communication, its goals and tools. The event organization process is also briefly described. The practical part analyzes the organization process …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management