Výhody pořízení free software pro malé a střední podniky – Miroslav Drška
Miroslav Drška
Bachelor's thesis
Výhody pořízení free software pro malé a střední podniky
Benefits of free software in small middle business
Abstract:
Práce se zabývá analýzou vhodnosti použití svobodného softwaru ve firemním prostředí s důrazem na malé a střední podnikání. Předkládá základní informace o jednotlivých softwarových kategoriích. Uvádí obecné aspekty implementace svobodného softwaru v podniku. Ve fiktivním podniku porovnává náklady na svobodný a nesvobodný software.Abstract:
Benefits of implementation of free software in business environment. Basic informations about categories of software. Comparison of costs between free and non-free software on fiktiv company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 3. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14090
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2009
- Supervisor: Miroslav Lorenc
- Reader: Michal Theodor
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14090
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Bankovní produkty a služby pro malé a střední podniky
Kristýna Váchová -
Analýza a implementace systému správy obsahu pro malé a střední webové portály
Milan Šůstek -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Výkaz o úplném výsledku dle českých účetních předpisů, IFRS a IFRS pro malé a střední účetní jednotky
Monika Netopilová -
Vykazování dlouhodobého hmotného majetku dle ČÚS a IFRS a jejich vliv na finanční řízení a rozhodování
Miroslav Šomek -
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Hodnota a přínos celoživotního učení a vzdělávání v malých a středních podnicích
Jan KOVAČ -
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
Jiří Mařík