Příležitosti marketingové komunikace banky Waldviertler Sparkasse Bank AG – Hana Voborská
Hana Voborská
Master's thesis
Příležitosti marketingové komunikace banky Waldviertler Sparkasse Bank AG
Opportunities Marketing Communications of Waldviertler Sparkasse Bank AG
Abstract:
Diplomová práce se věnuje tématu marketingové komunikace vybrané banky. Cílem samotné práce analyzovat současný stav marketingové komunikace Waldviertler Spar-kasse Bank AG a navrhnout doporučení pro její zlepšení. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části a ze závěrečného doporučení. První část pojednává o teo-rii marketingu a komunikačním mixu služeb. První kapitola praktické části …moreAbstract:
Diploma thesis focus on topic about marketing communication chosen bank. Aim of this thesis is analyze current marketing communication of Waldviertler Sparkasse Bank AG and propose recommendation. Structure of this thesis is three parts, theoretical, practical and final recommendations. First part is focused on marketing theory and communication mix of services. First chapter of practical part contained …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52569
Thesis defence
- Date of defence: 7. 9. 2016
- Supervisor: Helena Řepová
- Reader: Tomáš Kincl
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52569
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva