Posílení motivace studentů k písemné produkci prostřednictvím kreativního psaní v hodinách angličtiny pro základní školy – Bc. Klára HRSTKOVÁ
Bc. Klára HRSTKOVÁ
Master's thesis
Posílení motivace studentů k písemné produkci prostřednictvím kreativního psaní v hodinách angličtiny pro základní školy
Enhancing Student Motivation for Written Production via Creative Writing in Lower Secondary School English Classes
Abstract:
The thesis addresses the topic of creative writing in English language teaching and its potential to enhance students' motivation to write in English, as well as the relationship between the teacher's enthusiasm for creative writing and students' motivation. The theoretical part of the thesis focuses on the analysis of creative writing, motivation, and teacher enthusiasm. In the practical part, research …viacAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem tvůrčího psaní ve výuce anglického jazyka a jeho potenciálem zvýšit motivaci studentů k psaní v angličtině a vztahem mezi nadšením učitele pro tvůrčí psaní a motivací studentů. Teoretická část se věnuje analýze tvůrčího psaní, motivace a nadšení učitele. V praktické část je následně provedeno výzkumné šetření s cílem odpovědět na stanovené výzkumné otázky.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Josef Nevařil, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRSTKOVÁ, Klára. \textit{Posílení motivace studentů k písemné produkci prostřednictvím kreativního psaní v hodinách angličtiny pro základní školy}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/xybqzf/.
Jak správně citovat práci
HRSTKOVÁ, Klára. Posílení motivace studentů k písemné produkci prostřednictvím kreativního psaní v hodinách angličtiny pro základní školy. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching English for Lower Secondary Schools / Teaching English for Lower Secondary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Ochota studentů komunikovat ve výuce anglického jazyka na vysoké škole
Jaroslava Jelínková -
Styly učení dospělých studentů anglického jazyka a jejich studijní výsledky
Ladislava Nováková -
Techniky pro získání a udržení pozornosti studentů při výuce cizího jazyka
Libuše Suchánková -
Profesní vidění studentů učitelství anglického jazyka a jeho rozvíjení prostřednictvím videa
Eva Minaříková -
Pedagog a jeho metody při práci se studentem s ADHD/ADD při hodinách anglického jazyka s důrazem na rozvoj mluveného projevu
Jan Jehlička -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová
Názov
Vložil
Vložené
Práva