Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy – Bc. Monika Škorcová, BSBA
Bc. Monika Škorcová, BSBA
Master's thesis
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Anotácia:
Diplomová práce je věnována aplikaci různých manažerských nástrojů, které umožňují posouzení vhodnosti společnosti XY na vstup na zahraniční trh. Hloubková analýza a vyhodnocení výsledků je základním kamenem pro formulaci správné strategie vstupu na trh a mezinárodní prodejní strategie. První část obsahuje teoretický rámec na kterém je postavena praktická část práce. Práce se dále zabývá strategickou …viacAbstract:
Diploma Thesis is dedicated to the application of various managerial tools that enable the assessment of the suitability of XY Company to enter the foreign market. The in-depth analysis and evaluation of the results serve as an essential cornerstone for formulating the right market entry strategy and international sales strategy. The first part includes theoretical framework upon which the practical …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lt28a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2019
- Vedúci: DBA Oldřich Dutý, MSc
- Oponent: Ing. Lenka Říhová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKORCOVÁ, Monika. \textit{Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/xywhw8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Remote Sales Strategy for Early-Stage B2B SaaS Start-Up
Lukas Pivarník -
Digital marketing strategy for generating sales leads – case study of Hilti
Petr Báša -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková