Bc. Ingrid Plánková

Master's thesis

Vstup nové značky na trh

Entry of the New Brand on the Market
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vstupem nové značky na trh, kterou v tomto případě představuje konkrétní květinářství. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část je zaměřena na teorii, vymezení marketingových pojmů a vybrání marketingových výzkumů, které budou použity a v druhé části uvedeny do praxe. Třetí část se zabývá konkrétními nápady a doporučeními, které vzešly z marketingových výzkumů …more
Abstract:
This thesis is about entry of a new brand into the market, which is represented by a specific flower shop. This thesis consists of three parts. The first part is focused on theory, definition of marketing terms and selection of marketing researches, that will be used in practice in the second part. The third part of this thesis is about specific ideas and recommendations, that arose from marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Plánková, Ingrid. Vstup nové značky na trh. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe