Marketingová strategie společnosti TERCIE handicap s.r.o. – Dominika Marešová
Dominika Marešová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti TERCIE handicap s.r.o.
Marketing strategy of the company TERCIE handicap s.r.o.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat aktuální marketingovou strategii společnosti Tercie handicap s.r.o. a na základě posbíraných informací následně představit návrh na její vylepšení. Práce je rozdělena do 4 hlavních kapitol. V první kapitole byla představena společnost Tercie handicap s.r.o., její historie, sortiment a organizační struktura. Druhá kapitola zanalyzovala mikroprostředí a makroprostředí …moreAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze the current marketing strategy of the company Tercie handicap s.r.o. and based on the collected information to present a suggestion for its improvements. The thesis is divided into 4 main chapters. In the first chapter was introduced the company Tercie handicap s.r.o., its history, assortment and organizational structure. The second chapter analyses the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 9. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78663
Thesis defence
- Date of defence: 22. 1. 2020
- Supervisor: Miroslava Zamykalová
- Reader: Radomír Kopeček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78663
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Efektivní komunikační mix v uměleckém (hudebním) podniku
Jaroslav Šefrna -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera