Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů – Bc. Jiří Šnajdr
Bc. Jiří Šnajdr
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Marketing communication of professional sports clubs
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá sportovním a strategickým marketingem, marketingovým mixem a marketingovou komunikací vybraných profesionálních sportovních klubů, konkrétně klubu SK Slavia Praha a FC Liverpool. Důvodem napsání práce je zmapování, porovnání a analýza marketingových aktivit klubů a cílem je navržení opatření vedoucí ke zlepšení marketingové činnosti. Součástí práce je dotazníkové šetření …viacAbstract:
The bachelor's thesis deals with sports and strategic marketing, marketing mix and marketing communication of selected professional sports clubs. Chosen clubs are SK Slavia Prague and FC Liverpool. The reason for writing the thesis is to map, evaluate and analyze the marketing activities of the club and to seek measures to improve marketing activities. Part of the work is a questionnaire survey answered …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rtex1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2021
- Vedúci: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková