Módní blogy jako marketingový nástroj – Marie Polanská
Marie Polanská
Bakalářská práce
Módní blogy jako marketingový nástroj
Fashion Blogs As a Marketing Tool
Anotace:
Práce se snaží přiblížit mechanismus, který panuje v oblasti spolupráce internetových blogů a firem na české módní scéně. I v českém prostředí se s příchodem blogerů móda postupně proměňuje v dialog. Módní firmy začínají různou formou spolupracovat s blogery, kteří projevují o spolupráci zájem. Teoretická část definuje marketing, vývoj internetového marketingu a vliv sociálních médií na čtenáře - spotřebitele …víceAbstract:
The thesis is closely focused on ways of cooperation between online blogs and fashion brands within czech fashion environment. Due to rise of blogging fashion becomes more of dialog even in the Czech republic. Fashion brands set up various ways of cooperation with bloggers who are interested in such an interaction. Theoretical part defines marketing, evolution of online marketing and influence of social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucie Macků
- Oponent: Jana Zychová, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout
Název
Vložil
Vloženo
Práva