Mgr. Bc. Jan Bureš
Bachelor's thesis
Podpora malého a středního podnikání
Support to Small and Medium Enterprises
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena především na přímou a nepřímou podporu malého a středního podnikání v ČR. Práce se skládá ze dvou kapitol. První zahrnuje analýzu aktuální situace MSP v ČR, analýzu historie MSP u nás, analýzu právních předpisů a nejdůležitější částí je analýza aktuálně dostupných podpor pro MSP. Tato část popisuje systém podpory se zaměřením na podporu přímou a nepřímou. Druhá kapitola …moreAbstract:
The paper aims mainly at direct and indirect support for Small and Medium Enterprises in Czech Republic. The paper consists of two chapters. The first includes analysis of the actual situation of SME´s in Czech Republic, analysis of SME´s history in CR, analysis of legislative acts and the most important part is the analysis of actual available support for SME´s. This part describes the system of support …moreKeywords
podpora malé a střední podnikání analýza SWOT návrh přímá podpora nepřímá podpora podnikatelské prostředí snižování administrativního zatížení. Support Small and Medium Enterprises analysis proposal direct support indirect support entrepreneurial environment decrease in administrative burden.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/lkn8y/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2010
- Supervisor: Ing. Eva Tomášková, Ph.D.
- Reader: Bc. Ing. Mojmír Sabolovič, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasaryk University
Faculty of LawBachelor programme / field:
Legal Specializations / Public Administration
Theses on a related topic
-
Možnosti snižování základu daně u osoby samostatně výdělečně činné
Simona Kalianková -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie