Bc. Zuzana Vranková

Diplomová práce

Využití alternativní a augmentativní komunikace v rozvoji komunikační kompetence u žáků s mentálním postižením

Use augmentative and alternative communication in the development of communication skills of students with learning disabilities
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití systémů alternativní a augmentativní komunikace v rozvoji komunikační kompetence u žáků s mentálním postižením. Teoretická část vymezuje pojem mentální postižení, popisuje zvláštnosti u osob s mentálním postižením a vyjmenovává vzdělávací instituce pro děti a žáky s mentálním postižením. Dále jsou zde charakterizovány vybrané školské dokumenty, které upravují …více
Abstract:
This diploma thesis looks into the usage possibilities of alternative and augmentative communication for development of communicative competence of students with learning disabilities. The theoretical part defines mental disability, describes the unusualities of people with learning disabilities and identifies educational institutions for children and students with learning disabilities. Characterization …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta