Bc. Pavel Bednařík
Diplomová práce
Strategická analýza podniku
Strategic Analysis of the Enterprise
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Strategická analýza podniku“ je provedení analýzy současného stavu koncernu ZKL. První část práce, v níž jsou představeny základní teoretické pojmy, související se strategickým řízením a strategickou analýzou, je základem pro druhou, praktickou část, zabývající se již stavem samotného koncernu ZKL. Zjištění z jednotlivých dílčích analýz praktické části vyústí ve SWOT matici …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis “Strategic analysis of the Enterprise” is to analyze current state of ZKL corporation. First part of the thesis, which introduces basic terms of strategic management and strategic analysis, is a basis for the second, empirical part, focusing on the state of ZKL corporation. Findings from individual analyses of the empirical part will lead into SWOT matrix, which will serve …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ak1k8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Peter Marinič, Ph.D.
- Oponent: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova