Eliška Kotálová

Bakalářská práce

Moderní trendy v marketingové komunikaci se zaměřením na product placement

Modern trends in marketing focusing on product placement
Anotace:
Tato práce se zabývá moderními trendy v marketingové komunikaci se zaměřením na product placement. V teoretické části je nejprve přiblížena problematika marketingové komunikace včetně specifikace jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, dále jsou představeny některé důležité trendy v marketingové komunikaci, z nichž největší prostor je věnován právě product placementu. Empirická část se zabývá vztahem …více
Abstract:
This work deals with the modern trends in marketing. It is focused on product placement. The theoretical part introduces marketing communications including specification of communication mix, also presents some important trends in marketing communication. The largest part is devoted to product placement. The empirical part deals with the relationship of consumer in age 25-34 for product placement. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2013
  • Vedoucí: Eva Kašparová
  • Oponent: Michal Andera

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/37178