Bc. Pavel Vychodil
Master's thesis
Realizace CRM systému
Implementation of CRM System
Abstract:
Tématem mé diplomové práce je řízení vztahu se zákazníky ve společnosti ZDM s.r.o. V teoretické části jsem objasnil základní pojmy a postupy z oblasti řízení vztahu se zákazníky a použití marketingových nástrojů. V analytické části jsem popsal současný stav řízení vztahu se zákazníky, jeho nedostatky a pomocí marketingových nástrojů určil v poslední kapitole způsoby jejich eliminace a navrhnul způsob …moreAbstract:
The theme of my thesis is the customer relationship management in the company ZDM s.r.o. I am explaining the basis concepts and methods in the field of customer relationship management and use of marketing tools in the theoretical part. I am describe the current state of customer relationship management in the analytical part, his shortcomings and using marketing tools identified in the last chapter …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/uszt4/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Jiří Jelínek
- Reader: doc. Ing. Jaroslav Štefl, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Information Technologies and Management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane