Bc. Darina Hojstričová

Bakalářská práce

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing mix of selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vyhodnotit současný marketingový mix vybrané společnosti a navrhnout případná vylepšení jednotlivých prvků, kterými jsou produkt, cena, distribuce a marketingová komunikace. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na vymezení pojmu marketing a marketingový mix. V praktické části bakalářské práce je stručně popsána vybraná společnost a je vymezen i zhodnocen její současný …více
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the current marketing mix of the selected company and to propose possible improvements to the individual elements, which are product, price, distribution and marketing communication. The theoretical part of the bachelor's thesis is focused on the definition of marketing and marketing mix. In the practical part of the bachelor's thesis, the selected company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/vauyb/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Ondřej Mikšík
  • Oponent: Ing. Adriana Holubová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné