Klára Žáková

Bachelor's thesis

Optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti

Optimisation of employer brand strategy and HR marketing
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem budování značky zaměstnavatele a personálním marketingem. Vzniká ve spolupráci s firmou Aimtec a.s., která řeší problém s nedostatkem IT odborníků, převážně konzultantů a programátorů. V teoretické části práce se zpracovává téma employer brandingu a personálního marketingu, přičemž obě tyto oblasti se prolínají a nachází na pomezí řízení lidských zdrojů a marketingu …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic of employer branding and HR marketing. It is created in cooperation with the company Aimtec a.s., which solves the problem of the lack of IT professionals, mostly consultants, and programmers. The theoretical part of the thesis focuses on the topic of employer branding and personnel marketing, both of which are intertwined and located at the boundary between …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Adam Polášek
  • Reader: František Zjevík, DiS.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON