Optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti – Klára Žáková
Klára Žáková
Bachelor's thesis
Optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti
Optimisation of employer brand strategy and HR marketing
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem budování značky zaměstnavatele a personálním marketingem. Vzniká ve spolupráci s firmou Aimtec a.s., která řeší problém s nedostatkem IT odborníků, převážně konzultantů a programátorů. V teoretické části práce se zpracovává téma employer brandingu a personálního marketingu, přičemž obě tyto oblasti se prolínají a nachází na pomezí řízení lidských zdrojů a marketingu …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of employer branding and HR marketing. It is created in cooperation with the company Aimtec a.s., which solves the problem of the lack of IT professionals, mostly consultants, and programmers. The theoretical part of the thesis focuses on the topic of employer branding and personnel marketing, both of which are intertwined and located at the boundary between …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Adam Polášek
- Reader: František Zjevík, DiS.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽÁKOVÁ, Klára. \textit{Optimalizace strategie značky zaměstnavatele a~personálního marketingu společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON University. 2022. Available from: https://theses.cz/id/y7encx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Vytváření hodnotové nabídky pro klienty hostelu
Maria Samatova -
Koncept hodnotové nabídky produktu a komunikační strategie pro pronikání na český trh – STERLINK (plazmový sterilizátor)
Jolana Hořejší -
Nástroje pro identifikaci preferencí zákazníků se zaměřením na conjoint analýzu.
Jana Petříková -
Podnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trh
Václav HLAVÁČ -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
Vliv zaměstnanců na budování značky zaměstnavatele
Lukáš Votruba -
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová