Iveta Pažoutová

Bakalářská práce

Věrnostní programy určené pro děti a jejich vliv na chování dětí jako na spotřebitele

Loyalty programs for children and their influence on children´s behaviour as a consumer
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na věrnostní programy určené dětem. Cílem práce je vytvořit doporučení pro určitou firmu, jak by její věrnostní program měl vypadat. Teoretická část obsahuje seznámení s věrnostními programy a popsání tržního segmentu dětí. V praktické části je popsáno, co značka Kubík nabízí dětem. Součástí práce je výzkumné šetření provedené na dětech ve věku od 8 do 11 let prostřednictvím …více
Abstract:
The thesis is focused on loyalty programs for children. The aim is to develop a recommendation for a particular company, how its loyalty program should look like. The theoretical part includes familiarization with loyalty programs and describe the market segment - children. The practical part describes, what the brand "Kubik" offers for children. One component of my work is a research conducted in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
  • Vedoucí: Monika Ryšavá
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31775

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management