Muzikoterapie a její využití v poradenské praxi – Monika ŠTEFKOVÁ
Monika ŠTEFKOVÁ
Bakalářská práce
Muzikoterapie a její využití v poradenské praxi
Music therapy and its use in the counseling practise
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem muzikoterapie a jejím využitím v poradenské praxi u dětí se speciálně vzdělávacími potřebami. Cílem práce je popsat teoretické i praktické poznatky, metody a formy muzikoterapie, jejichž účinnost byla následně zhodnocena v rámci kvalitativního výzkumu u souboru dětí se speciálně vzdělávacími potřebami.Abstract:
This bachelor thesis focuses on Music therapy and its use in counselling practise for children with special education needs. The aim of the thesis is to describe both, theoretical and practical, findings, methods and forms of music therapy and theirs effectivity in terms of qualitative research on a group of children with special education needs.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Maria Vašutová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTEFKOVÁ, Monika. Muzikoterapie a její využití v poradenské praxi. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ