Jan Bouša
Bachelor's thesis
Nástroje posilování divácké loajality
Tools enhancing audience loyalty
Abstract:
Tato práce zkoumá problematiku zákaznické loajality jakožto marketingové disciplíny napříč obory a aplikuje získané znalosti v divadelním prostředí. Zobrazuje reálné zkušenosti firem a statistická data prokazující důležitost loajálních zákazníků. Zkoumá postoj českých divadel k této problematice pomocí vlastní ankety a odkazuje také na zahraniční průzkum. V práci je zmíněno téma shromažďování osobních …moreAbstract:
This thesis examines the issue of customer loyalty as a marketing discipline across industrial sectors and applies the gained knowledge in the environment of performing arts. It shows real experiences of companies and statistical data demonstrating the importance of loyal customers. It discovers the attitude of Czech theaters to this issue through its own survey and also refers to foreign research …moreKeywords
marketingKeywords
komunikace (sdělování)Keywords
diváciKeywords
sociální sítěKeywords
loajalitaKeywords
FacebookKeywords
YouTubeKeywords
internetová komunikaceKeywords
internetové sociální sítě
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2016
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/9090
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2016
- Supervisor: Jiří SULŽENKO
- Reader: Vlastimil JEŽEK
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 7. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBachelor programme / field:
Dramatická umění / Produkce
Theses on a related topic
-
Internetove socialni site a jejich vyuziti v oblasti marketingu
Jiří Tabáček -
Internetové sociální sítě a žáci základní školy
Dominika Rouhová -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó -
Chování žáků 5. ročníku v kyberprostoru: sociální sítě, seznamování, nahota a krizová situace
Anna Zemanová -
Internetové sociální sítě jako nové působiště knihoven a knihovníků
Marek Vetchý -
Internetové sociální sítě, pohled na jejich využívání především žáky ZŠ a s tím spojená případná rizika
Lubomír Bureš -
Internetové sociální sítě v životech pubescentů a možná rizika jejich užívání
Veronika KLIMKOVÁ -
Internetové sociální sítě a jejich využívání žáky středních škol
Markéta Marková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights