Jan Bouša

Bachelor's thesis

Nástroje posilování divácké loajality

Tools enhancing audience loyalty

Abstract:
Tato práce zkoumá problematiku zákaznické loajality jakožto marketingové disciplíny napříč obory a aplikuje získané znalosti v divadelním prostředí. Zobrazuje reálné zkušenosti firem a statistická data prokazující důležitost loajálních zákazníků. Zkoumá postoj českých divadel k této problematice pomocí vlastní ankety a odkazuje také na zahraniční průzkum. V práci je zmíněno téma shromažďování osobních …more
Abstract:
This thesis examines the issue of customer loyalty as a marketing discipline across industrial sectors and applies the gained knowledge in the environment of performing arts. It shows real experiences of companies and statistical data demonstrating the importance of loyal customers. It discovers the attitude of Czech theaters to this issue through its own survey and also refers to foreign research …more
 

Keywords

marketing

Keywords

diváci

Keywords

loajalita

Keywords

Facebook

Keywords

YouTube
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2016
  • Supervisor: Jiří SULŽENKO
  • Reader: Vlastimil JEŽEK

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 27. 7. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. Knihovna