Jan Bouša
Bakalářská práce
Nástroje posilování divácké loajality
Tools enhancing audience loyalty
Anotace:
Tato práce zkoumá problematiku zákaznické loajality jakožto marketingové disciplíny napříč obory a aplikuje získané znalosti v divadelním prostředí. Zobrazuje reálné zkušenosti firem a statistická data prokazující důležitost loajálních zákazníků. Zkoumá postoj českých divadel k této problematice pomocí vlastní ankety a odkazuje také na zahraniční průzkum. V práci je zmíněno téma shromažďování osobních …víceAbstract:
This thesis examines the issue of customer loyalty as a marketing discipline across industrial sectors and applies the gained knowledge in the environment of performing arts. It shows real experiences of companies and statistical data demonstrating the importance of loyal customers. It discovers the attitude of Czech theaters to this issue through its own survey and also refers to foreign research …víceKlíčová slova
marketingKlíčová slova
komunikace (sdělování)Klíčová slova
diváciKlíčová slova
sociální sítěKlíčová slova
loajalitaKlíčová slova
FacebookKlíčová slova
YouTubeKlíčová slova
internetová komunikaceKlíčová slova
internetové sociální sítě
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9090
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: Jiří SULŽENKO
- Oponent: Vlastimil JEŽEK
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 7. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Internetove socialni site a jejich vyuziti v oblasti marketingu
Jiří Tabáček -
Internetové sociální sítě a žáci základní školy
Dominika Rouhová -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó -
Chování žáků 5. ročníku v kyberprostoru: sociální sítě, seznamování, nahota a krizová situace
Anna Zemanová -
Internetové sociální sítě jako nové působiště knihoven a knihovníků
Marek Vetchý -
Internetové sociální sítě, pohled na jejich využívání především žáky ZŠ a s tím spojená případná rizika
Lubomír Bureš -
Internetové sociální sítě v životech pubescentů a možná rizika jejich užívání
Veronika KLIMKOVÁ -
Internetové sociální sítě a jejich využívání žáky středních škol
Markéta Marková
Název
Vložil
Vloženo
Práva