Barbora Strýčková

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti

Analysis of the Marketing Mix in a Selected Company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou stávajícího marketingového mixu vinařství Martin Strýček a vytvořením realizovatelných návrhů na zlepšení. V teoretické části jsou zpracovány stěžejní pojmy týkající se tématu marketingového mixu a jeho nástrojů. Protože ale na podnik působí i faktory, které ho do jisté míry ovlivňují, je v této části nastíněno také marketingové prostředí a metody, kterými lze faktory …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the analysis of the current marketing mix of the selected company and the creation of feasible suggestions for improvement. The theoretical part deals with the basic concepts associated with the topic of the marketing mix and its tools. Because the company is also affected by factors that affect it to some extent, this section also outlines the marketing environment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michael Fafílek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Strýčková, Barbora. Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe