Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti – Barbora Strýčková
Barbora Strýčková
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti
Analysis of the Marketing Mix in a Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou stávajícího marketingového mixu vinařství Martin Strýček a vytvořením realizovatelných návrhů na zlepšení. V teoretické části jsou zpracovány stěžejní pojmy týkající se tématu marketingového mixu a jeho nástrojů. Protože ale na podnik působí i faktory, které ho do jisté míry ovlivňují, je v této části nastíněno také marketingové prostředí a metody, kterými lze faktory …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the analysis of the current marketing mix of the selected company and the creation of feasible suggestions for improvement. The theoretical part deals with the basic concepts associated with the topic of the marketing mix and its tools. Because the company is also affected by factors that affect it to some extent, this section also outlines the marketing environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Strýčková, Barbora. Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu
Anna Bobková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová analýza tržního prostředí
Michaela Macháčová