Marketing as it relates to special diets – Carena Ashley Townsend
Carena Ashley Townsend
Diplomová práce
Marketing as it relates to special diets
Marketing as it relates to special diets
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat jak marketingové komunikační strategie ovlivňují spotřebitele ve Spojených státech a Velké Británii k nákupu bezlepkových produktů. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se zaměřuje na teorii marketingového mixu a koncepty marketingové komunikace vztahující se k potravinářskému průmyslu zaměřenému na bezlepkové produkty. Druhá kapitola se zaměřuje na problém …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze how marketing communications strategies influence consumers to purchase gluten-free products in the United States and the United Kingdom. This thesis is divided into four chapters. The first chapter focuses on the theory of the marketing mix and marketing communication concepts related to the gluten-free food industry. The second chapter focuses on the history of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68925
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: Gina Cook
- Oponent: Jaroslav Halík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68925
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák