Event marketing a jeho specifika v automobilovem prumyslu – Martin Vošta
Martin Vošta
Bachelor's thesis
Event marketing a jeho specifika v automobilovem prumyslu
Event marketing and its specifics in the automotive industry
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá event marketingem a jeho specifiky v automobilovém průmyslu. Cílem práce je analyzovat event marketingové aktivity a zachytit jejich význam v komunikačním mixu konkrétní společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na složení komunikačního mixu a vymezení pojmu event marketing. Praktická část je zaměřena na charakteristiku …viacAbstract:
The thesis is focused on the event marketing and its specifics in the automotive industry. The aim of the bachelor's thesis is to analyze event marketing activities and to define their importance in the promotional mix of the specific company. The thesis is divided into two parts. The theoretical part of the thesis is focused on the promotional mix and its aspects and on the definition of the event …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/43002
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
- Vedúci: David Říha
- Oponent: Jan Przyczek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/43002
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace
Indira Dairova