Rozbor a integrovaná komunikace vybrané značky/firmy – Bc. Jana Janurová
Bc. Jana Janurová
Diplomová práce
Rozbor a integrovaná komunikace vybrané značky/firmy
Analysis and integrated marketing communications of a selected brand/company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou značky a marketingové komunikace v rámci světově známé značky McDonald’s. V práci jsou popsány aktuální teoretické poznatky ohledně vymezení a funkcí marketingové komunikace, jejímu vývoji. Dále je zde teoreticky popsán marketingový a komunikační mix, definována značka a zásady společenské odpovědnosti. V další části jsou všechny teoretické poznatky vztaženy …víceAbstract:
This thesis deals with a brand analysis and marketing communication within the world-famous McDonald's brand. The thesis describes current theoretical knowledge about the definition and functions of marketing communication and its development. There is also a theoretical description of marketing and communication mix, definition of brand and principles of CSR. In the next section, all theoretical knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/km8ss/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2018
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček