Vliv konzultačního stylu lékaře na míru kompliance pacientů – Jana BOŽOVÁ
Jana BOŽOVÁ
Bakalářská práce
Vliv konzultačního stylu lékaře na míru kompliance pacientů
The effect of practitioner
Anotace:
S postupným rozvojem medicíny a vývojem vztahu mezi lékařem a pacientem se stále více pozornosti začíná věnovat otázce ?kompliance?, tedy míry, se kterou se pacientovo chování shoduje s doporučením lékaře. Otázku kompliance lze považovat za citlivé téma, neboť se dotýká vztahu lékaře a pacienta, respektive ?rozdělení? moci, autority, podřízenosti, zodpovědnosti, viny. Tato bakalářská práce se snaží …víceAbstract:
Due to the progress of medicine, and evolution of doctor-patient relationships we can say that the attention is focused on the question of 'compliance' which is defined as the extent to which the patient?s behavior coincides with the doctor?s recommendation. We can say that the issue of compliance is a sensitive topic because it is associated with doctor-patient relationships as a matter of fact - …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2014
Zveřejnit od: 13. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan Sebastian Novotný, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOŽOVÁ, Jana. Vliv konzultačního stylu lékaře na míru kompliance pacientů. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 6. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Vliv konzultačního stylu lékaře na míru kompliance pacientů
Jana BOŽOVÁ -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová