Analýza prodeje a podpory prodeje vybraných produktů v hypermarketech – Věra Průšová
Věra Průšová
Bakalářská práce
Analýza prodeje a podpory prodeje vybraných produktů v hypermarketech
Analysis Sales and Sales Support for Some Goods on Offer by Hypermarkets
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Analýza prodeje a podpory prodeje vybraných produktů v hypermarketech“ je rozbor a vyhodnocení prodejů vybraných produktů dodávané firmou Motip Dupli s.r.o. do hypermarketů OBI a BAUHAUS ve sledovaném období 2008 až 2010. První část práce je věnována představením firmy Motip Dupli s.r.o. a jejich produktů. Další kapitolou je vysvětlení teoretického pojmu marketingová komunikace …víceAbstract:
The theme of the thesis „Analysis of sales and sales support of selected products in the supermarkets“ is the analysis and evaluation of the sale of selected products delivered by Motip Dupli Ltd. to the supermarkets OBI and BAUHAUS in the period from 2008 to 2010. The first part is a presentation of the company Motip Dupli Ltd. and their products. The further chapter explains the concept of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/87022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: Markéta Rolčíková
- Oponent: Radek Novotňák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRŮŠOVÁ, Věra. \textit{Analýza prodeje a podpory prodeje vybraných produktů v hypermarketech}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/yc4haw/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova