Projevy personalizace ve zpravodajství o volbě předsedy ČSSD v roce 2011 na vybraných internetových serverech (kvantitativní obsahová analýza) – Klára MANFRINOVÁ
Klára MANFRINOVÁ
Bachelor's thesis
Projevy personalizace ve zpravodajství o volbě předsedy ČSSD v roce 2011 na vybraných internetových serverech (kvantitativní obsahová analýza)
Manifestations of personalization in news about ČSSD chairman election in 2011 at selected Internet servers (quantitative content analysis)
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na personalizaci politiky a její projevy ve zpravodajství o volbě předsedy ČSSD konané v březnu roku 2011. Ke zkoumání je použita kvantitativní obsahová analýza, při které se soustředím na internetové servery Aktuálně.cz, iDNES.cz a Novinky.cz. Cílem práce je v prvé řadě zjistit, zda média opravdu uvedené zobrazování politiky používají. Následně se zaměřím také na …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on the personalization of politics and its manifestations in the news about ČSSD chairman election held in March 2011. For research is used quantitative content analysis, in which I focus on Internet servers Aktuálně.cz, iDNES.cz and Novinky.cz. The aim of this work is primarily find out if the media really use mentioned imaging politics. Then I will also focus on how …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2012
Zverejniť od: 14. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Hana Hurtíková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MANFRINOVÁ, Klára. \textit{Projevy personalizace ve zpravodajství o volbě předsedy ČSSD v roce 2011 na vybraných internetových serverech (kvantitativní obsahová analýza)}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Philosophical Faculty. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/ycah91/.
Jak správně citovat práci
MANFRINOVÁ, Klára. Projevy personalizace ve zpravodajství o volbě předsedy ČSSD v roce 2011 na vybraných internetových serverech (kvantitativní obsahová analýza). Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / odbor:
Human Studies / Aplikovaná ekonomická studia - Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Fenomén personalizace v české politice - role lídrů ve volbách v roce 2017
Veronika FAJKUSOVÁ -
Personalizace politiky v České republice
Marcela Voženílková -
Personalizace na internetu v marketingovém řízení
Michael KUPEC -
Personalizace jako příznak mediálního obrazu předvolebního boje: předčasné volby 2013
Ondřej RYBOŇ -
Formální a obsahové proměny zpravodajství České televize Brno: komparační obsahová analýza
Eliška Bučinová -
ČSSD po roce 2010
Martin Hlavács -
Vztah mezi sociálně demokratickou ideologií a rétorickou/politickou praxí ČSSD
Miroslav ČUBA -
Spoty SPOZ a ČSSD ve volbách do PSP 2013: sémiotická analýza
Lucie Barnetová
Názov
Vložil
Vložené
Práva