Význam PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů MK – Bc. Linda ONDRUŠKOVÁ
Bc. Linda ONDRUŠKOVÁ
Master's thesis
Význam PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů MK
The Importance of PR in Integrated Marketing Communications and its Impact on the Effectiveness of other Marketing Communications Tools
Abstract:
The thesis focuses on the importance of public relations in the field of marketing communications. Special attention is paid to the phenomenon of integrated marketing communications, with an emphasis on increasing the effectiveness of communication tools. Analysis and project explore a case study of a company conducting its business in an international environment.Abstract:
Práce se věnuje významu public relations pro oblast marketingových komunikací, zejména pak možnostem integrace marketingových komunikací s důrazem na zvýšení efektivnosti jednotlivých nástrojů komunikace. Výzkumná a projektová část práce se zaměřují na konkrétní příklad z prostředí mezinárodní společnosti.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2012
Accessible from:: 17. 9. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ONDRUŠKOVÁ, Linda. \textit{Význam PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů MK}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Available from: https://theses.cz/id/ydipm8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ONDRUŠKOVÁ, Linda. Význam PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů MK. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček