Význam PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů MK – Bc. Linda ONDRUŠKOVÁ
Bc. Linda ONDRUŠKOVÁ
Master's thesis
Význam PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů MK
The Importance of PR in Integrated Marketing Communications and its Impact on the Effectiveness of other Marketing Communications Tools
Abstract:
The thesis focuses on the importance of public relations in the field of marketing communications. Special attention is paid to the phenomenon of integrated marketing communications, with an emphasis on increasing the effectiveness of communication tools. Analysis and project explore a case study of a company conducting its business in an international environment.Abstract:
Práce se věnuje významu public relations pro oblast marketingových komunikací, zejména pak možnostem integrace marketingových komunikací s důrazem na zvýšení efektivnosti jednotlivých nástrojů komunikace. Výzkumná a projektová část práce se zaměřují na konkrétní příklad z prostředí mezinárodní společnosti.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2012
Zverejniť od: 17. 9. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ONDRUŠKOVÁ, Linda. \textit{Význam PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů MK}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/ydipm8/.
Jak správně citovat práci
ONDRUŠKOVÁ, Linda. Význam PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů MK. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček