Využití influencerů pro reklamu na sociálních sítích – Shevchenko Shevchenko
Shevchenko Shevchenko
Bachelor's thesis
Využití influencerů pro reklamu na sociálních sítích
Use of influencers for advertising on social networks
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá postoje uživatelů k sociálním sítím a influencerům. Věnovala jsem se online marketingu, jeho hlavním nástrojům. Sociální sítě jako fenomén, jejich historie, jsou zkoumány nejznámější sociální sítě. Podrobněji je rozebrán popis, význam, funkce a aplikace jednotlivých sítí. Další část je věnována influencer marketingu, jeho historii a také konceptu influencerů a jejich funkci …moreAbstract:
The thesis examines users' attitudes towards social networks and influencers. I focused on online marketing, its main tools. Social networks as a phenomenon, their history, are examined the most well-known social networks. The description, meaning, functions and applications of individual networks are discussed in more detail. The next part is devoted to influencer marketing, its history and also the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/oo8y9/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
PPC reklama a nástroje online marketingu vybraného podniku
Lada Šilhavá -
Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích;
Ondřej Rulf -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Online marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Lukáš Štěpánek -
Influencer marketing "for social good": Využití influencerů neziskovými organizacemi
Sára Černá