Využití influencerů pro reklamu na sociálních sítích – Shevchenko Shevchenko
Shevchenko Shevchenko
Bakalářská práce
Využití influencerů pro reklamu na sociálních sítích
Use of influencers for advertising on social networks
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá postoje uživatelů k sociálním sítím a influencerům. Věnovala jsem se online marketingu, jeho hlavním nástrojům. Sociální sítě jako fenomén, jejich historie, jsou zkoumány nejznámější sociální sítě. Podrobněji je rozebrán popis, význam, funkce a aplikace jednotlivých sítí. Další část je věnována influencer marketingu, jeho historii a také konceptu influencerů a jejich funkci …víceAbstract:
The thesis examines users' attitudes towards social networks and influencers. I focused on online marketing, its main tools. Social networks as a phenomenon, their history, are examined the most well-known social networks. The description, meaning, functions and applications of individual networks are discussed in more detail. The next part is devoted to influencer marketing, its history and also the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oo8y9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích;
Ondřej Rulf -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Online marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Lukáš Štěpánek -
Influencer marketing "for social good": Využití influencerů neziskovými organizacemi
Sára Černá -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová