Marketingový mix konkrétního podniku – Bc. Tomáš Podhrázký
Bc. Tomáš Podhrázký
Diplomová práce
Marketingový mix konkrétního podniku
Companys Marketing Mix
Anotace:
Cílem diplomové práce Marketingový mix konkrétního produktu je analýza souasného marketingového mixu vybraného produktu a doporuení pro zvýšení prodeje. Diplomová práce je lenna na teoretickou a praktickou ást. Teoretická ást pojednává o metodách zpracování situaní analýzy a o jednotlivých koncepcích marketingového mixu - popisuje složky koncepce ty P. Praktická ást využívá teoretické poznatky a dává …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis Companys Marketing Mix is to analyse the current marketing mix of a selected product and to propose a new marketing mix leading to increased sales of a product. The paper contains theoretical and practical part. The theoretical part deals with methods of situation analysis processing and particular components of the four P conception. This approach is further developed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tiz1r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2006
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix pro prodej analytického nástroje
David Štícha -
Marketingový mix vybrané firmy
Zdeňka Šotkovská -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Radek Laci -
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová -
Marketingový komunikační mix vybraného produktu
Linda Krejčová -
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podniku
Lenka Matějková -
Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti ve společnosti Pivovar Moravský Žižkov, s. r. o.
Blanka Hostinská -
Marketingová komunikace českých pivovarů v době koronakrize
Tomáš Brothánek