Kamila Nishonova

Bakalářská práce

The comparison of two different companies using social media as a marketing tool

Porovnání dvou různých společností využívajících sociální média jako marketingový nástroj.
Anotace:
Tato studie zkoumá rostoucí význam sociálních médií v současných digitálních marketingových praktikách. Porovnává tradiční marketing s digitálními přístupy, zkoumá různé online marketingové strategie a analyzuje silné a slabé stránky digitálního marketingu. Konkrétně se studie zaměřuje na sociální média dvou herních společností – české SCS Software a kanadské Klei Entertainment. Proběhlo důkladné hodnocení …více
Abstract:
This study examines the growing significance of social media in contemporary digital marketing practices. It contrasts traditional marketing with digital approaches, exploring various online marketing strategies and analyzing the strengths and limitations of digital marketing efforts. Specifically, the study focuses on the social media strategies of two gaming companies — Czech-based SCS Software and …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2025
  • Vedoucí: Ing. Samuel Antwi Darkwah, Ph.D.
  • Oponent: Ebo Tawiah Quartey, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií