The comparison of two different companies using social media as a marketing tool – Kamila Nishonova
Kamila Nishonova
Bakalářská práce
The comparison of two different companies using social media as a marketing tool
Porovnání dvou různých společností využívajících sociální média jako marketingový nástroj.
Anotace:
Tato studie zkoumá rostoucí význam sociálních médií v současných digitálních marketingových praktikách. Porovnává tradiční marketing s digitálními přístupy, zkoumá různé online marketingové strategie a analyzuje silné a slabé stránky digitálního marketingu. Konkrétně se studie zaměřuje na sociální média dvou herních společností – české SCS Software a kanadské Klei Entertainment. Proběhlo důkladné hodnocení …víceAbstract:
This study examines the growing significance of social media in contemporary digital marketing practices. It contrasts traditional marketing with digital approaches, exploring various online marketing strategies and analyzing the strengths and limitations of digital marketing efforts. Specifically, the study focuses on the social media strategies of two gaming companies — Czech-based SCS Software and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2025
- Vedoucí: Ing. Samuel Antwi Darkwah, Ph.D.
- Oponent: Ebo Tawiah Quartey, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NISHONOVA, Kamila. \textit{The comparison of two different companies using social media as a~marketing tool}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/yidbkq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program:
Mezinárodní teritoriální studia
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Tradiční vs. Digitální Marketing - Transformace marketingové strategie v lékárenském řetězci Dr. Max.
Tereza Francová -
Marketingová strategie tradiční české společnosti ALPA, a.s. jako důsledek nutnosti přizpůsobit se rozvíjejícímu a dynamickému trhu s využitím osobní empirie autora
Hana Navrátilová -
Marketingová strategie společnosti Procter & Gamble na tradičním trhu
Lucie Pecháčková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Data-Driven Marketing Strategies: Optimizing Dental Supply Marketing Through Cluster Analysis
Simona Sládková -
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
Gender Aspects in Marketing Strategies
Mariia Kabanova