Význam komunikace pro úspěch e-shopu – Bc. Andrea Březinová
Bc. Andrea Březinová
Diplomová práce
Význam komunikace pro úspěch e-shopu
The importance of communication for the success of e-shop
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá významem komunikace pro úspěch e-shopu. Úvodní část se věnuje rychle se měnícím trendům a novinkám online marketingové komunikace a její zpracování vychází z kompilace odborné literatury či odborných elektronických článků. Následně je představena firma CykloSeky, která se specializuje na prodej sortimentu pro cyklisty, a zároveň její internetový obchod, který je předmětem …víceAbstract:
This thesis focuses on communication as critical success factor for online shopping. The introduction chapter is dedicated to a fast changing trends and latest developments in digital marketing communication. The first chapter is based on the compilation of both the literature and digital articles. The next part introduces Company CykloSeky involved in the sale of cycling accessories and also its own …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xew0k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Optimalizace pro vyhledávače v životním cyklu webu
Martin Šimko -
Strategická optimalizace webových prezentací pro fulltextové vyhledávače
Gabriela Janků -
Projekt optimalizace webových stránek (jako marketingová podpora) pro vyhledávače
Vladimír Mendl -
Tvorba internetových stránek pro penzion a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jiří Fluksa -
Efektivnost optimalizace pro fulltextové vyhledávače
Lukáš Brusenbauch -
Služba Google Analytics a její využití pro potřeby analýzy a optimalizace webových stránek
Martin Čech -
Optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Tomáš Cink