Sociální reklama v tuzemsku a v zahraničí – MgA. Markéta Švábová
MgA. Markéta Švábová
Bakalářská práce
Sociální reklama v tuzemsku a v zahraničí
Social Advertising in the Czech Republic and Abroad
Anotace:
Cílem práce je specifikovat sociální reklamu a porovnat vybrané parametry sociální rekla-my na kampani realizované neziskovou společností v zahraničí a kampaní realizovanou komerčním subjektem v České republice se společným tématem: podpora konzumace ko-houtkové vody. Podstatou práce je charakterizovat a porovnat nejefektnější marketingové formy použité obou v kampaních. Teoretická část práce popisuje …víceAbstract:
The objective of the thesis is the specification of social advertising and the comparison of its selected parameters using the example of a campaign conducted by a non-profit organi-zation abroad and a campaign conducted by a commercial subject in the Czech Republic. The topic of both campaigns is the same: the support of tap water consumption. The es-sence of the thesis is to characterize and to compare …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2012
Zveřejnit od: 14. 9. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Švábová, Markéta. Sociální reklama v tuzemsku a v zahraničí. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.9.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Vliv společenské odpovědnosti firem při výběru zaměstnavatele u softwarových vývojářů
Nikola Žouželková