MgA. Markéta Švábová

Bakalářská práce

Sociální reklama v tuzemsku a v zahraničí

Social Advertising in the Czech Republic and Abroad
Anotace:
Cílem práce je specifikovat sociální reklamu a porovnat vybrané parametry sociální rekla-my na kampani realizované neziskovou společností v zahraničí a kampaní realizovanou komerčním subjektem v České republice se společným tématem: podpora konzumace ko-houtkové vody. Podstatou práce je charakterizovat a porovnat nejefektnější marketingové formy použité obou v kampaních. Teoretická část práce popisuje …více
Abstract:
The objective of the thesis is the specification of social advertising and the comparison of its selected parameters using the example of a campaign conducted by a non-profit organi-zation abroad and a campaign conducted by a commercial subject in the Czech Republic. The topic of both campaigns is the same: the support of tap water consumption. The es-sence of the thesis is to characterize and to compare …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2012
Zveřejnit od: 14. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Švábová, Markéta. Sociální reklama v tuzemsku a v zahraničí. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.9.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 14. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe