Přesvědčovací metody v aplikaci do marketingové komunikace – Bc. Petr Cejnek
Bc. Petr Cejnek
Master's thesis
Přesvědčovací metody v aplikaci do marketingové komunikace
Persuasive Techniques in Marketing Communication
Abstract:
Práce se zabývá přesvědčovacími technikami, které je dnes možné využívat díky ohrom-nému množství digitálních stop, které po sobě zanechávají uživatelé oblíbených interneto-vých služeb. Popisuje metody, díky kterým lze dosáhnout precizního zacílení persvazivního sdělení, které má vysoký potenciál k ovlivnění postoje nebo názoru jedince.Abstract:
The thesis focuses on persuasion techniques that can be used nowadays, thanks to the enormous amount of digital footprints, left behind by users of popular Internet services. It describes methods that can achieve a precise targeting of a persuasive message that has a high potential to influence attitudes or individual views.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CEJNEK, Petr. \textit{Přesvědčovací metody v aplikaci do marketingové komunikace}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Available from: https://theses.cz/id/ykp8b1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Cejnek, Petr. Přesvědčovací metody v aplikaci do marketingové komunikace. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Návrh reklamní kampaně pro obec Benecko
Jana Nekvindová -
Volby do zastupitelstev územních samosprávných celků (se zaměřením na volby do zastupitelstev obcí)
Žaneta Vaverková -
Krajské volby v Česku jako volby druhého řádu
Michaela ŘASOVÁ -
Krajské volby v ČR optikou konceptu druhořadých voleb a personalizace volby
Radovan Brtník -
Volby do zastupitelstev obcí v ČR: Analýza výsledků voleb 2018 v krajském městě Karlovy Vary
Petr Elizeus -
Volby do Evropského parlamentu 2014: Představuje teorie voleb druhého řádu stále nejlepší vysvětlení výsledků evropských voleb?
Iveta Karousová -
Volební geografie Těšínska - prezidentské volby a předčasné volby do Poslanecké sněmovny 2013
Zuzana Motyková -
Volby do orgánů obecní samosprávy v České republice a Slovenské republice, se zaměřením na problematiku přímé volby starostů.
Kateřina NOVÁKOVÁ