Migrace informačního systému MS Dynamics CRM na vyšší verzi – Bc. Martin Veselý
Bc. Martin Veselý
Master's thesis
Migrace informačního systému MS Dynamics CRM na vyšší verzi
Migration of MS Dynamics CRM information system to a new version
Abstract:
Práce popisuje základy informačního systému MS Dynamics CRM a popisuje základy jeho konkrétní implementace. Dále se práce zabývá novými funkcemi představenými s verzí MS Dynamics CRM 2013 a jejich využitím při migraci stávajícího systému a přidružených aplikací na novou verzi. V rámci migrace systému na novou verzi se věnujeme také plánování celého procesu a identifikaci rizik. Na závěr práce je předvedena …moreAbstract:
This thesis describes the basics of MS Dynamics CRM and particular implementation of this system. The thesis also discusses new features introduced in MS Dynamics CRM 2013, and their application when migrating existing applications. We also prepared project for this migration and identified potential risks. Practical part of the thesis demonstrates update of multiple applications so that they are functional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/f7zvm/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2014
- Supervisor: RNDr. Pavel Hajn
- Reader: RNDr. Svatopluk Kalužík
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane