Analýza public relations města Chrudimi v oblasti volnočasových tělocvičných aktivit – Daniel Palaščák
Daniel Palaščák
Master's thesis
Analýza public relations města Chrudimi v oblasti volnočasových tělocvičných aktivit
Analyses of public relations of town of Chrudim in the field of gymnastic leisure time activities
Anotácia:
Hlavním cílem práce je analyzovat public relations města Chrudimi se zaměřením na volnočasové tělocvičné aktivity. Práce popisuje situaci PR ve městě Chrudimi a na základě situační analýzy vymezuje klíčové oblasti jeho aktivit. Rozborem nástrojů public relations jsou stanoveny komunikační cíle a z nich se odvíjející strategie public relationsAbstract:
The main goal of the thesis is to analyse a public relations of town of Chrudim with a focus on leisure time gymnastic activities. The thesis describes a situation of the PR in the town of Chrudim and it defines key areas of its activities on the basis of situational analysis. Communication goals and public relations strategy arising therefrom are settled by the study of instruments of public relations
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 2. 2005
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
- Vedúci: Lenka Bartková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PALAŠČÁK, Daniel. \textit{Analýza public relations města Chrudimi v oblasti volnočasových tělocvičných aktivit}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/ymapdd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Fakulta tělesné kulturyMaster programme / odbor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
Michaela Gavendová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Etika v public relations
Adéla Vaverová -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová -
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková -
Public relations státního podniku Povodí Vltavy
Veronika Volfová