Michal Ureš
Bachelor's thesis
Affiliate marketing
Affiliate marketing
Abstract:
Cílem práce je představit affiliate marketing jako nástroj internetového marketingu a poskytnout přehled o tomto tématu, o českých společnostech, které affiliate marketing již používají a o možnostech výdělku prostřednictvím affiliate marketingu. Práce popisuje téma z pohledu affiliate partnera a snaží se zodpovědět případné otázky, které mohou vzejít od potencionálních affiliate partnerů. Práce je …moreAbstract:
The bachelor thesis goal is to introduce affiliate marketing as a tool of internet marketing and provide the overview of this topic, Czech companies that already use affiliate marketing and affiliate partners earnings potential. The thesis describes the topic from the perspective of an affiliate partner and tries to answer questions that may come up from potential affiliate partners. The thesis is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 2. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33169
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2012
- Supervisor: Martin Žamberský
- Reader: Tomáš Bruckner
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33169
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Reklama na internetu a její vnímání spotřebiteli
Jiří Zientek -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Internetový marketing a internetová reklama
Lenka PETRUŽÁLKOVÁ -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš