Michal Ureš
Bachelor's thesis
Affiliate marketing
Affiliate marketing
Anotácia:
Cílem práce je představit affiliate marketing jako nástroj internetového marketingu a poskytnout přehled o tomto tématu, o českých společnostech, které affiliate marketing již používají a o možnostech výdělku prostřednictvím affiliate marketingu. Práce popisuje téma z pohledu affiliate partnera a snaží se zodpovědět případné otázky, které mohou vzejít od potencionálních affiliate partnerů. Práce je …viacAbstract:
The bachelor thesis goal is to introduce affiliate marketing as a tool of internet marketing and provide the overview of this topic, Czech companies that already use affiliate marketing and affiliate partners earnings potential. The thesis describes the topic from the perspective of an affiliate partner and tries to answer questions that may come up from potential affiliate partners. The thesis is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 2. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33169
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedúci: Martin Žamberský
- Oponent: Tomáš Bruckner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33169
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na internetu a její vnímání spotřebiteli
Jiří Zientek -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Internetový marketing a internetová reklama
Lenka PETRUŽÁLKOVÁ -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš