Analýza návštěvnosti internetových stránek topenářské společnosti – Lenka Chýlková
Lenka Chýlková
Master's thesis
Analýza návštěvnosti internetových stránek topenářské společnosti
Website Attendance Analysis for the Heating Technology Company
Abstract:
Tématem této diplomové práce je analýza návštěvnosti internetových stránek společnosti VIADRUS a.s. působící na trhu topenářské techniky. Nejdříve je charakterizováno prostředí společnosti, které je rozděleno na mikroprostředí, mezoprostředí a makroprostředí. Poté jsou nastíněna teoretická východiska měření návštěvnosti na internetových stránkách. Samotné měření návštěvnosti na stránkách je provedeno …moreAbstract:
The aim of this thesis is website attendance analysis for VIADRUS Inc. which operates on the heating technology market. First part of thesis is focused on the company´s enviroment which is devided into micro-enviroment and macro-enviroment. Then there are specified theoretical possibilities of websites attendance. The observation method is used for measurement on the websites. The analysis is devided …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2015
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/106870
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2015
- Supervisor: Petr Baránek
- Reader: Darina Čtvrtková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHÝLKOVÁ, Lenka. \textit{Analýza návštěvnosti internetových stránek topenářské společnosti}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2015. Available from: https://theses.cz/id/yn32ye/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Technológie internetového marketingu Google Analytics a SEO
Michal Aksamit -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Andrea Procházková -
Internetový marketing ve webových porovnávačích
Petra Kropáčková -
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman