Andrea Ježková

Bachelor's thesis

Využití sociálních sítí v e-commerce

Use of social media in e-commerce
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je představení marketingové komunikace na sociálních sítích e-commerce firmy. Teoretická část vymezuje základní pojmy sociálních sítí a jejich nástroje. Praktická část se zaměřuje na rozbor konkrétních reklam a organických příspěvků a navrhuje možnosti pohledu na marketingové sdělní. Cílem této bakalářské práce je porovnat různé platformy, typy reklam a druhy cílení a vytvořit …more
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is the introduction of marketing communication on social networks of e-commerce companies. The theoretical part defines the basic concepts of social networks and their tools. The practical part focuses on the analysis of specific advertisements and organic posts and suggests ways to look at marketing communications. The aim of this bachelor thesis is to compare different …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 7. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2021
  • Supervisor: Vilém Sklenák
  • Reader: Antonín Pavlíček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83363