Andrea Ježková

Bachelor's thesis

Využití sociálních sítí v e-commerce

Use of social media in e-commerce
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je představení marketingové komunikace na sociálních sítích e-commerce firmy. Teoretická část vymezuje základní pojmy sociálních sítí a jejich nástroje. Praktická část se zaměřuje na rozbor konkrétních reklam a organických příspěvků a navrhuje možnosti pohledu na marketingové sdělní. Cílem této bakalářské práce je porovnat různé platformy, typy reklam a druhy cílení a vytvořit …viac
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is the introduction of marketing communication on social networks of e-commerce companies. The theoretical part defines the basic concepts of social networks and their tools. The practical part focuses on the analysis of specific advertisements and organic posts and suggests ways to look at marketing communications. The aim of this bachelor thesis is to compare different …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
  • Vedúci: Vilém Sklenák
  • Oponent: Antonín Pavlíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83363