Implementace B2B marketingu v neziskové organizaci AIESEC – Kristýna Pavlová
Kristýna Pavlová
Bachelor's thesis
Implementace B2B marketingu v neziskové organizaci AIESEC
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení efektivity dosud využívaných B2B marketingových nástrojů neziskové organizace AIESEC. Pomocí provedeného mar-ketingového auditu byly zjištěny nedostatky v jejich fungování. Na základě analýz a kvantitativního výzkumu byla navržena nová strategie vedoucí k naplnění cíle implementace B2B marketingu, kterým je navýšení počtu společností zahajující spolupráci …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the evaluation of the effectiveness of previously used B2B marketing tools of the non-profit organization AIESEC. Marketed audits revealed deficiencies in their functioning. Based on analysis and quantitative re-search, a new strategy has been proposed to achieve the goal of B2B marketing implementation, which is to increase the number of companies starting to collab …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2018
Identifier:
http://theses.cz/id/yn9qah/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2018
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVLOVÁ, Kristýna. \textit{Implementace B2B marketingu v neziskové organizaci AIESEC}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Available from: https://theses.cz/id/yn9qah/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Theses on a related topic
-
Vývoj digitalizace obchodu v B2B pohledem zákazníků
Nikola Kružberská -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Návrh B2C a B2B prodeje nábytku online
Veronika Tylová -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon -
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Budování značky společnosti na B2B trhu
Pavla Krejsová -
Návrh marketingové komunikace pro B2B IT startup
Lucie Bezecná