Komunikační strategie České spořitelny směrem ke generaci Z – Thanh Hien Trang Huynh
Thanh Hien Trang Huynh
Bachelor's thesis
Komunikační strategie České spořitelny směrem ke generaci Z
Communication strategy of Česká spořitelna towards Generation Z
Abstract:
Podstatou bakalářské práce je zhodnotit komunikační strategii České spořitelny směrem ke generaci Z. Úvodní část je zaměřená na charakteristiku generačních skupin podle odborné literatury. Následující části obsahují popis trendů v komunikačních strategii společností a představení samotné společnosti. Na základě kvantitativního a kvalitativního šetření mi bylo umožněno zhodnotit efektivitu komunikační …moreAbstract:
The essence of the bachelor thesis is to evaluate the communication strategy of Česká spořitelna towards Generation Z. The introductory part is focused on the characteristics of generational groups according to the literature. The following sections contain a description of trends in communication strategies of companies and an introduction of the company itself. On the basis of quantitative and qualitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91573
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2024
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91573
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková