Komunikační strategie České spořitelny směrem ke generaci Z – Thanh Hien Trang Huynh
Thanh Hien Trang Huynh
Bachelor's thesis
Komunikační strategie České spořitelny směrem ke generaci Z
Communication strategy of Česká spořitelna towards Generation Z
Anotácia:
Podstatou bakalářské práce je zhodnotit komunikační strategii České spořitelny směrem ke generaci Z. Úvodní část je zaměřená na charakteristiku generačních skupin podle odborné literatury. Následující části obsahují popis trendů v komunikačních strategii společností a představení samotné společnosti. Na základě kvantitativního a kvalitativního šetření mi bylo umožněno zhodnotit efektivitu komunikační …viacAbstract:
The essence of the bachelor thesis is to evaluate the communication strategy of Česká spořitelna towards Generation Z. The introductory part is focused on the characteristics of generational groups according to the literature. The following sections contain a description of trends in communication strategies of companies and an introduction of the company itself. On the basis of quantitative and qualitative …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91573
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2024
- Vedúci: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91573
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková